konco-konco SIRAP.ikut la nk nk jadi konco kawan ke tidak k!

Tuesday 31 December 2013

4.Memilih menulis.

Assalammualaikum.

Bila mana orang lain tak kisah,
dan aku sangat kisahkan nya ,
Jadi aku memilih untuk menulis.
Melangsaikan monolog dalaman yang beraja di minda.
Tak minta dihebah cerca.

Tempat melampias perasaan rasa hati.
Sebab di dunia realiti,bila aku bercakap,tak semua dengar dan faham.
Dan bila kau berada dan membaca disini,semoga kau tumpukan perhatian.

Ini pasal aku,apa yg aku nampak dan apa yang aku rasa.
Dan kalau rajin,mungkin kita dapat rasa dan nilaikan bersama.

Tempoh aku kemas kini laman ini tidak segila di laman lain.
Ada kala selalu,ada kala jarang.Ada kala,tak ada.

Aku menulis sebab aku sudah mula lupa apa yg berlaku di belakang hari.
Mungkin bila aku bukan laman ini,buat aku ingat kembali.
Ada yg suka,dan ada yg rasa nk mati kalau rasa.

Selamat datang.
Selamat membaca.

Bye,
Sirap :)

No comments:

signature